Pungi personalizate de plastic, punga ”plina” de avantaje
Cu totii adoram cumparaturile. De cate ori ne indreptam spre un market sau un supermarket, scopul de baza este sa ne procuram bunurile de care avem nevoie. Si cum sa le transportam acasa, daca nu ajutandu-ne de tot felul de pungi personalizate de plastic?
Daca avem nevoie de produse alimentare sau articole vestimentare, de produse electrocasnice, de papetarie sau de bricolaj, evident ca ne trebuie si un ambalaj care sa ne faciliteze transportul, suficient de rezistent incat sa nu ramanem cu marfa in strada.
Principalele avantaje ale pungilor de plastic
a. Rezistenta la greutate si la uzura
Sa luam exemplul sortimentului de pungi banana. Grosimea foliei de polietilena ce se utilizeaza la fabricarea lor, le permite sa suporte pana si greutatile ”extra large”, ce depasesc 5-10 kilograme. Si unde s-au mai vazut pungi de plastic personalizate atat de rezistente?
b. Posibilitatea de a le recicla si reutiliza
Poate ca multi au pus deja gand rau sortimentului de pungi plastic. Dar dincolo de explicatiile mai mult sau mai putin indreptatite, este totusi vorba despre produse ce pot fi reciclate in functie de imaginatia fiecaruia. In plus, inainte de a le recicla, sacosele din plastic pot fi utilizate in nenumarate randuri la sesiunile de cumparaturi si nu numai.
c. Posibilitatea de a le personaliza
Daca tot sunt folosite de toata lumea, de ce sa nu fie si personalizate? In acest fel, reprizele de shopping vor deveni mai interesante. Si alegand doar pungi personalizate in varianta personalizata, pana si cumparaturile vor fi puse in valoare. Prin creativitatea print-urilor flexografice, fiecare client se poate bucura de un shopping personalizat, bine evidentiat de paleta cromatica si de fantezia imaginilor.
d. Transformarea intr-un instrument de promovare
Toate pungile de plastic de tip banana sau maieu se transforma in mijloace de promovare deosebit de eficiente pentru toti cei care doresc sa apeleze la ele ca strategie complementara de marketing. Astfel, odata cu achizitiile ajung in casele consumatorilor si insemnele grafice ale companiei ce le-a ales ca instrument de promovare.