Promovarea prin sacose plastic personalizate
Surprinzator sau nu, sacose plastic personalizate se numara printre cele mai accesibile si mai eficiente mijloace de promovare. Este drept ca metoda este una mai putin conventionala, dar poate ca tocmai din acest motiv are mai multe sanse de reusita.
In zilele noastre, pentru toti intreprinzatorii, lucrurile functioneaza ceva mai greu decat in urma cu un deceniu. Sa fie de vina criza?
Sau sa fie vina ”deficitului” de inspiratie in legatura cu planificarea campaniilor de marketing?
Indiferent de cauzele care ingreuneaza afacerile, de cele mai multe ori, responsabilitatea cade pe umerii marketingului si a strategiilor alese. Si daca un retailer este obsinuit sa-si ”astearna” reclama pe sacose plastic personalizate, lucrurile sunt mai putin evidente in cazul altor categorii de business-uri.
Dar in orice activitate, pe o piata unde competitia este destul de intensa, exista tendinta sa se caute metode de promovare tot mai iesite din comun. Astfel de tactici au ”darul” de a atrage atentia publicului targetat si de a face cunoscut numele si brand-ul.
Si ce practica mai rapida, mai ieftina, directa si totodata mai eficienta reuseste sa ”puncteze” mai bine obiectivele stabilite, decat publicitatea pe sacose plastic personalizate? Folosindu-va de tehnica flexografica, le puteti imprima pe una sau pe ambele fatete. Iar daca mai tineti cont si de disponibilitatea cromatica, grafica obtinuta poate concura cu orice alta modalitate de promovare.
Tot ce trebuie sa faceti, este sa transformati banalele pungi plastic, in suportul ideal pentru o reclama care functioneaza si favorizeaza lansarea business-ului. Nu trebuie sa schimbati strategia de marketing, ci doar mijoacele folosite.
Fara niciun fel de ”supliment” in cheltuielile cu investitiile, veti fi surprinsi de amploarea beneficiilor obtinute. ”Transferul” reclamelor pe pungi plastic personalizate si sacose plastic personalizate va mareste sansele sa ”acaparati” mai multi clienti potentiali si sa intensificati vanzarile spre clientii deja fidelizati.
Practic, probabilitatile cresc de fiecare data cand consumatorii parasesc magazinul nu doar cu marfurile cumparate, ci si cu o ”amintire”, ce nu le va permite sa uite experienta pozitiva traita in interiorul spatiului comercial.