Pungi plastic, cat este de rentabil daca folosim pungi?
Pungi plastic indispensabile. Retailer-ii au nevoie in permanenta de pungi si sacose personalizate din polietilena, pe care sa le puna la dispozitia clientilor ce le trec pragul. Iar odata personalizate, pungile se transforma intr-un particular instrument de marketing ce ajuta la promovarea imaginii si brand-ului.
Aprovizionarea cu pungi si sacose personalizate ajuta retailer-ii sa-si imbunatateasca pozitia printre concurenti si imaginea pe piata. Aceasta strategie de marketing este deja raspandita printre comercianti, tocmai datorita eficacitatii sale.
Produsele vandute sau / si serviciile prestate ajung sa fie la fel de populare printre clienti cum sunt si pungile imprimate cu logo-ul si datele de contact.
Dar cat este de avantajoasa inlocuirea pungilor simple cu pungi si sacose personalizate?
Prin pungi plastic, se consolideaza brand-ul
Daca numele companiei este important pentru afacere, la fel este si branding-ul pentru mentinerea numelui. Aducand in atentia publicului bunurile si produsele vandute, brand-ul faciliteaza renumele si dezvoltarea afacerii.
Cand consumatorii achizitioneaza un produs / serviciu, se asteapta sa fie multumiti. Involuntar, fiecare bun este asociat cu o serie de imagini, dorinte si ganduri, mai mult sau mai putin placute. Iar comerciantul isi doreste ca toate acestea sa fie pozitive si sa-l puna intr-o lumina favorabila.
Totul este posibil daca se foloseste o cale de comunicare cat mai directa, rapida si pe cat posibil neinvaziva, in masura sa transmita mesajul dorit. Una dintre aceste cai o reprezinta pungile personalizate.
Prin pungi personalizate, se promoveaza business-ul
Numele si logo-ul sunt esenta. Ele conteaza pentru familiarizarea clientilor cu firma respectiva. Insa prin personalizare, publicul nu va ajunge doar sa cunoasca brand-ul.
Atata timp cat dispune de pungi si sacose personalizate, consumatorul final poate avea acces liber si la datele de contact, imprimate, desigur, pe folia de polietilena. Aceste date de contact, cel mai adesea, includ adresa online si cea offline. Ambele sunt apoi insotite de un numar de telefon, precum si de alte detalii importante.
Promovarea prin pungi personalizate este mai mult decat o simpla reclama in mass-media clasica, vazuta drept o cale ce le invadeaza intimitatea. Acest tip de marketing ajunge sa sensibilizeze clientul ce pleaca acasa multumit de cumparaturile facute. Pentru ca odata cu achizitiile, beneficiaza si de un ambalaj pe care-l mai poate oricand reutiliza.