Ce tipuri de sacose pentru magazinele dumneavoastra?
Cu greu cineva isi poate imagina un magazin fara sacose din plastic la casa. Aparent par neinsemnate, insa pungile din polietilena reprezinta un amanunt ce nu poate fi neglijat de niciun retailer. Si totusi, adeseori, consumatorilor li se propun ambalaje de o calitate discutabila, care din cauza rezistentei precare, se rup inainte de iesirea din magazin.
Cum trebuie alese ambalajele, astfel incat clientul sa-si poata transporta achizitiile in siguranta?
Din ce cauza apare neconcordanta dintre produsele de pe rafturi si sacosele propuse clientilor?
Sa fie oare vina producatorilor de sacose si a lipsei de pricepere sau de echipamente potrivite? Sau este vina retailerilor care vrand sa mai ”taie” din cheltuieli, aleg variantele cele mai ieftine?
Independent de motivatie, un lucru este cert. In momentul in care concretizeaza o comanda de sacose din plastic, retailerul nu ia in considerare un aspect important, precum grosimea foliei din polietilena.
Cum sa alegeti sacosele in functie de grosime?
Asa cum puteti deduce, grosimea foliei reprezinta una dintre caracteristicile ce influenteaza pretul de achizitie. Pentru a nu da gres in momentul comenzilor, este suficient sa raspundeti la cateva intrebari:
a. Care este greutatea marfurilor pe care le vindeti?
Spre exemplu, pentru produsele farmaceutice sau de panificatie (cornuri, prajituri, chifle, etc.), sunt suficienti cel mult 10-15 microni. Lucrurile se schimba daca sunteti specializati pe vanzarea cu amanuntul a electrocasnicelor, pentru care aveti nevoie de sacose mai groase.
b. Cata protectie trebuie sa le ofere marfurilor?
Articolele de imbracaminte si incaltaminte (desi volumul este mare, greutatea este mica) nu au nevoie de sacose foarte rezistente (cel mult de grosime medie). Dar cand comercializati lichide in sticle, articole din ceramica, etc., ambalajele si implicit pungile trebuie sa ofere o protectie mult mai mare.
Pornind de la aceste intrebari, va va fi mult mai usor sa alegeti sortimentele de sacose de care aveti nevoie si mai ales de care au nevoie clientii magazinelor dumneavoastra.