Pungi personalizate de cumparaturi. Cum imbunatatesc experienta cumparatorilor?
Pungi personalizate de cumparaturi, pentru a le sustine! Cine s-ar fi putut gandi ca intre pungi personalizate de cumparaturi si pasiunea pentru shopping, exista o anumita corelatie?
V-ati imaginat vreodata ca le puteti oferi mai multe beneficii clientilor ce va trec pragul, evident, incepand de la ambalaje?
Stiati ca binecunoscutele pungi personalizate de cumparaturi distribuite la casa, reusesc sa imbunatateasca experienta consumatorului final?
In general, cumparatorii sunt interesati nu doar de calitatea propriilor achizitii, ci si de serviciile primite in timpul ”vizitelor” prin magazine. In medie, circa o treime dintre acestia sunt placut surprinsi de serviciile oferite de retailer-i, un motiv in plus sa le impartaseasca familiarilor, prietenilor si cunostintelor, toate experientele pozitive avute.
Conform statisticilor rezultate in urma studiilor, pentru ca vanzarea cu amanuntul sa fie un real succes, trebuie indeplinite o serie de conditii. Printre factorii despre care se poate spune ca alcatuiesc si influenteaza experienta favorabila a consumatorilor, se numara si pungile personalizate de cumparaturi.
Retailer-ii le ofera clientilor ceea ce-si doresc, folosindu-se tocmai de sacose personalizate din plastic si-i pot motiva sa revina iar si iar. Consumatorii nu trebuie decat sa-si aminteasca despre ele cat sunt de convenabile si comode.
Dupa finalizarea achizitiilor, clientul are nevoie de produse usor de transportat spre urmatoarele ”destinatii” de shopping. Dar pana atunci, pungile de polietilena trebuie depozitate fara sa creeze probleme de spatiu in sertare, in masina sau in buzunare.
Ce s-ar intampla, daca clientul ar primi in schimb pungi personalizate de cumparaturi din hartie sau din materiale textile? In timp ce pentru prima categorie, rezistenta este indoielnica (nu se mai pune problema reutilizarii), pentru a doua categorie, costurile prea mari ar putea descuraja consumatorul sa le mai foloseasca.
Dar si intr-un caz, si in celalalt, cel care are de pierdut va fi consumatorul final. Acesta, simtindu-se oarecum frustrat, va refuza sa se mai adreseze magazinelor care nu-i ofera amabalajele de care are nevoie, adica sacose personalizate, la un pret convenabil, comode pentru a fi depozitate, reutilizate si transportate.